Rowico Filippa-ruokapöytä, Nagano-tuoli

usein kysytyt kysymykset

VASTAUKSIA VERKKOKAUPAN POLTTAVIMPIIN KYSYMYKSIIN

tilaaminen ja maksaminen

Mistä tiedän, että tilaukseni on käsittelyssä?

Verkkokaupasta tulee automaattinen tilausvahvistus onnistuneen maksutapahtuman jälkeen. Suosittelemme tarkistamaan tilausvahvistuksen tuote- ja toimitustiedot välittömästi ja ilmoittamaan mahdollisista virheistä pikaisesti verkkokaupan asiakaspalveluun osoitteeseen verkkokauppa@kruunukaluste.fi.

Tilauksen käsittelyä voi seurata myös kirjautumalla omalle tilille.

 

Mistä tiedän, että maksutapahtuma on onnistunut?

Verkkokaupassamme ovat käytössä Paytrailin ja Klarnan maksutavat. Verkkokaupasta tulee automaattinen tilausvahvistus, kun maksutapahtuma on onnistunut valitsemassasi maksuportaalissa.

Mikäli maksu näkyy suoritettuna tililläsi, kortillasi tai Klarna-tililläsi, mutta et ole saanut tilausvahvistusta, suosittelemme olemaan yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun verkkokauppa@kruunukaluste.fi.

 

Miksi en ole saanut Klarnan laskua?

Klarnan lasku lähetetään automaattisesti sitten, kun tuotteelle on tilattu kuljetus.

Tilaustuotteiden kohdalla laskun saapumisessa voi kestää viikkoja johtuen siitä, että tuotteita ei ole valmiina Kruunukalusteen keskusvarastossa. Tuotteet tilataan ensin tehtaalta, ja niiden saavuttua varastolle niille tilataan kuljetus. Klarnan lasku lähtee asiakkaalle vasta kuljetustilauksen jälkeen.

Pääset tarkistamaan Klarna-laskusi tilan Klarna-sovelluksesta.


 

TILAUKSEN TOIMITUS

Milloin tilaukseni toimitetaan?

Varastotuotteet toimitetaan Tampereen keskusvarastoltamme 3–7 arkipäivässä, mikäli tuotetta on heti saatavilla varastossa.
Jos tuote on väliaikaisesti päässyt loppumaan, saatavuus ilmoitetaan tuotekortilla tuotteen yhteydessä.

Tilaustuotteet toimitetaan brändikohtaisen arvioidun toimitusajan puitteissa. Arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tuotekortilla toimitusaikatietojen yhteydessä.
Mikäli toimitus viivästyy ennakoidusta merkittävästi, siitä ilmoitetaan asiakkaalle erikseen.

Mikäli tilauksessa on useita tuotteita erilaisilla toimitusajoilla, koko tilaus lähetetään kerralla sitten, kun kaikki tuotteet ovat saapuneet varastollemme.

 

Miten tilaukseni toimitetaan?

Tilaus toimitetaan kassalla valitsemasi toimitustavan mukaisesti.

Pääkaupunkiseudulla sekä Turun ja Tampereen seudulla suurikokoisten tuotteiden kuljetuksesta vastaa Hakonen Solutions, joka kantaa tuotteet sisälle asuntoon saakka. Oulussa kotiinkuljetuksista vastaa Niemi kuljetus, joka myös kantaa tuotteet sisälle asuntoon asti.

Muissa suomalaisissa kaupungeissa Posti kuljettaa suurikokoiset tuotteet sisälle asuntoon asti. Muualla Manner-Suomessa Posti ja Postnord kuljettavat suurikokoiset tuotteet rakennuksen ulko-ovelle (kerrostalossa talon alaovi).
Mikäli toimitustavaksi on valittu nouto, noutovarastosta tulee tekstiviesti, kun tuote on noudettavissa.

Keskikokoiset paketit, kuten sohvapöydät, toimitetaan kotiovelle hintaan 19 €.

Pienikokoiset tilaukset toimitetaan lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen (noudettavissa 7 vrk ajan) hintaan 7,90 € sekä lisämaksusta kotiin saakka.

Verkkokauppamme tarjoaa automaattisesti kassalla toimitusvaihtoehdot, jotka ovat valittavissa kyseiselle tuotteelle.

 

Mistä tiedän, että tilaukseni on toimituksessa?

Kun tuotteelle on tilattu kuljetus, verkkokaupasta tulee automaattinen sähköpostiviesti tilauksen valmistumisesta.

Seurantapalveluja tarjoavilta kuljetusliikkeiltä tulee sähköpostiin seurantalinkki, jossa toimitusta voi seurata reaaliaikaisesti.

Postnordin seurantapalvelu löytyy täältä, Hakosen seurantapalvelu täältä, Postin seurantapalvelu täältä ja Matkahuollon seuranta täältä.

 

Miten voin seurata lähetystäni?

Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, toimitusta voi seurata kuljetusliikkeen seurantapalvelusta.

Postnordin seurantapalvelu löytyy täältä, Hakosen seurantapalvelu täältä, Postin seurantapalvelu täältä ja Matkahuollon seuranta täältä.


 

REKLAMAATIOT

Pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa – miten toimin?

Pakkaus tulee tarkistaa huolella aina ennen tuotteen vastaanottamista. Mikäli pakkauksessa on selviä vaurioita, tuotetta ei saa ottaa vastaan vaan se tulee palauttaa kuljettajan mukana takaisin kuljetusliikkeelle. Palautuksen yhteydessä on osoitettava kuljettajalle pakkauksen vauriot, jotta kuljetusliike voi rekisteröidä ne omaan järjestelmäänsä.

Mikäli noudat tuotteen noutopisteestä, tuotteen voi jättää samaiseen noutopisteeseen.

Mikäli olet ottanut vastaan vaurioituneen pakkauksen, sekä pakkauksen että tuotteen vauriot tulee kuvata ja kuvat lähettää kirjallisen selvityksen kera verkkokauppamme asiakaspalveluun osoitteeseen verkkokauppa@kruunukaluste.fi.

Vaurioitunutta tuotetta ja pakkausta ei saa hävittää vaan ne tulee säilyttää siihen saakka, kunnes reklamaatio on käsitelty.

 

Tilaamani tuote on viallinen – miten toimin?

Mikäli huomaat tuotteessasi vaurioita, pyydämme ottamaan tuotteesta ja vaurioista kattavat kuvat ja lähettämään ne sekä kirjallinen selitys vaurioista verkkokaupan asiakaspalveluun osoitteeseen verkkokauppa@kruunukaluste.fi.

Pyydämme kuvaamaan tuotteen seuraavasti:

1. lähikuvat vaurioista

2. kuva, jossa tuotteet näkyvät kokonaisuudessaan

3. kuva tuotteessa olevasta liimatarrasta (koskee seuraavia brändejä: Rowico, Hans K)

4. kuva pakkauksesta, mikäli myös siinä on vaurioita

Reklamaatiokäsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme lähettämään kaikki tarvittavat tiedot mahdollisimman nopeasti tuotteen vastaanottamisen jälkeen.

Vaurioitunutta tuotetta ja pakkausta ei saa hävittää vaan ne tulee säilyttää siihen saakka, kunnes reklamaatio on käsitelty.


 

tilauksen PERUUTTAMINEN

Miten perun tilaukseni?

Verkkokauppa-asiakkaalla on peruutusoikeus 14 vuorokautta tilauksen vastaanottamisesta. Peruuttamisesta tulee tehdä kirjallinen ilmoitus verkkokaupan asiakaspalveluun osoitteeseen verkkokauppa@kruunukaluste.fi.

Peruuttamisilmoituksen yhteydessä on hyvä ilmoittaa tilaajan yhteystiedot, tilausnumero sekä tuotteet, joita peruutus koskee.

Asiakkaalla on oikeus avata pakkaus tuotteen tarkistamista varten. Palautuvan tuotteen tulee olla pakattu alkuperäiseen myyntipakkaukseensa myyntikuntoisena. Pakkaus on osa tuotetta, joten käsittele sitä varoen. Tarkastamme tuotteet niiden palauduttua, ja mikäli tuotteessa on vaurioita tai puutteita tai asiakas on käyttänyt tuotetta, Kruunukalusteella on oikeus pidättää hyvityksestä tuotteen arvonalennusta vastaava summa.

Peruuttamisohje ja -lomake löytyvät täältä.

 

Miten palautan tuotteet?

Verkkokaupassa palautus on maksullinen, eli palautukseen liittyvät kustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Tarjoamme palautuksiin käytössämme olevia logistiikkapalveluja ja vähennämme palautuskustannukset hyvityksen yhteydessä. Lisätietoja palautustavoista ja palautuksen hinnoista saa verkkokaupan asiakaspalvelusta osoitteesta verkkokauppa@kruunukaluste.fi.

Kaikki tuotteet tulee palauttaa keskusvarastollemme:

Kruunukaluste Oy / Keskusvarasto
Käyräkuja 41
33430 VUORENTAUSTA
p. 050 387 6133 tai 050 387 6144

Mikäli palautuksessa käytetään muita kuin Kruunukalusteen tarjoamia logistiikkapalveluja, palautuksen seurantanumero tulee toimittaa verkkokaupan asiakaspalveluun osoitteeseen verkkokauppa@kruunukaluste.fi. Palautuksen vastaanottajan tietoihin on palautusosoitteen lisäksi välttämätöntä merkitä varaston puhelinnumero 050 387 6133 tai 050 387 6144.

FI70_fi.pngFI71_fi.pngFI72_fi.pngKlarna-logo-pienin.pngaktia.svgalandsbanken.svgdanske-bank.svghandelsbanken.svgjousto.svgmastercard.svgmobilepay.svgnordea.svgoma-saastopankki.svgosuuspankki.svgpivo.svgpop-pankki.svgs-pankki.svgsaastopankki.svgvisa.svg
Back to top